miercuri, 19 noiembrie 2014

Inchirierile auto - cum e cu ele?

Intotdeauna mi-am dorit sa imi asigur o intrare magistrala la evenimentele la care am participat, fie ca era vorba de un eveniment de business, o intalnire de afaceri, o petrecere importanta, o nunta sau un botez.

Aveam totusi o problema din cauza ca nu gaseam o firma care sa abia constant masinile pe care ledoream si mai mult decat atat, sa imi poata pune la dispozitie si un sofer, deci - ghinion.

Este clar ca in Romania din cauza nivelului de tri si a faptului ca nu exista foarte multi manageri si oameni de afaceri cu salarii bune, nu au aparut nici business-urile de inchirieri auto evenimente, nici macar in Bucuresti (care est etotusi capitala si in acelasi timp unul dintre cele mai mari 10 orase ale Europei), insa in cele din urma i-am gasit pe oamenii de la InternationalTop - culmea - o companie locala, care s-a dovedit extrem de serioasa si in plus, imi pune intotdeauna la dispozitie si sofer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu